آخرین اخبار
کد مطلب: 167181
خطيب موقت نماز جمعه لردگان ؛
فلسفه ازدواج شروع زندگي مشترک است و بايد بدون تجملات باشد
تاریخ انتشار : 1402/06/17
نمایش : 407
حجت الاسلام محمدجواد شمس گفت : موضوع ازدواج گفت: موضوع ازدواج متاسفانه خانواده‌ها را دچار تلاطم کرده است؛ فلسفه ازدواج در واقع تشکيل زندگي مشترک است و نبايد با چشم و هم‌چشمي‌ها و تجملات، جلوي ازدواج‌هاي آسان و اسلامي گرفته شود.
به گزارش خبرنگار سلام لردگان ؛ امام جمعه موقت لردگان در خطبه هاي اين هفته نماز جمعه لردگان با اشاره به موضوع ازدواج گفت: موضوع ازدواج متاسفانه خانواده‌ها را دچار تلاطم کرده است؛ فلسفه ازدواج در واقع تشکيل زندگي مشترک است و نبايد با چشم و هم‌چشمي‌ها و تجملات، جلوي ازدواج‌هاي آسان و اسلامي گرفته شود.
 
حجت الاسلام شمس گفت:  دستور اسلام بر ازدواج ساده و آسان است و اميرالمومنين(ع) و حضرت فاطمه(س) مصداق زوجي هستند که اين امر مقدس را به بهترين شکل ممکن اجرا کردند ، بر ساده سازي امر ازدواج در بين خانواده ها تاکيد و اظهارکرد: اگر مردم عادت کنند که ازدواج‌ها را ساده و بي‌تشريفات برگزار کنند بسياري از مشکلات حل مي‌شود.
 
امام جمعه موقت لردگان گفت: مسئله اشتغال جوانان بايد مورد توجه مسئولان قرار گيرد، جوانان بيکار زيادي مراجعه مي‌‎کنند که سرگردان هستند و ما شرمنده آنها هستيم.
 
وي در بخش ديگر سخنان خود گفت: حماسه حضور ميليوني مردم در پياده روي اربعين يکي از باشکوهترين و بي نظيرترين تجمعات انساني در جهان است، اين حضورِ همراه با شور و معرفت نشانه عشق و علاقه نه تنها شيعيان جهان بلکه حتي ساير اديان و مذاهب به بزرگترين مظلوم عالم و مولاي آزادگان جهان است و ان شاء الله اين حرکت جهاني، زمينه ساز تحقق تمدن نوين اسلامي و مقدمه ظهور امام زمان (عج) است.
 
شمس در پايان از موکبداران شهرستان لردگان که در ايام اربعين حسيني به زايرين خدمترساني نمودند تقدير و تشکر کردند.
 
انتهاي پيام / 630 ل
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس